Subject: FW: Statistikaameti 2026.-2030. aastal tehtavate statistikatööde loetelu
From: "Eveli Ilves" <[email-masked]>
To: "Info - RAM" <[email-masked]>
Cc: "Eedi Sepp" <[email-masked]>
Date: Thu, 14 Aug 2025 14:08:07 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Soovisin Ott Karulinile edastada e-kirja, aga sain teate, et ta ei tööta
enam Rahandusministeeriumis. Palun edastage info tema asendajale.

Heade soovidega

Eveli Ilves

valdkonnajuht (analüüs)

strateegia- ja finantsosakond

Regionaal- ja Põllumajandusministeerium

______________________________

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

5616 7523

Suur-Ameerika 1 / 10122 Tallinn /  <https://www.agri.ee/> www.agri.ee

From: Eveli Ilves
Sent: kolmapäev, 13. august 2025 11:16
To: [email-masked]' <[email-masked]>
Cc: Eedi Sepp <[email-masked]>
Subject: Statistikaameti 2026.-2030. aastal tehtavate statistikatööde
loetelu

Tere!

Edastan mitteametlikult informatsiooniks Regionaal- ja
Põllumajandusministeeriumi vastuskirja Statistikaameti 2026.-2030. aastal
tehtavate statistikatööde loetelu eelnõu osas. Meil läheb ametliku vastuse
kooskõlastamise protsessiga puhkuste perioodi tõttu veel mõned päevad
aega, väga vabandan!

Heade soovidega

Eveli Ilves

valdkonnajuht (analüüs)

strateegia- ja finantsosakond

Regionaal- ja Põllumajandusministeerium

______________________________

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

5616 7523

Suur-Ameerika 1 / 10122 Tallinn /  <https://www.agri.ee/> www.agri.ee